Τρίτη, 8 Ιουλίου 2014

Σπιτικές Μπαρες Δημητριακων σε 15λεπτά!

Τα δημητριακά - ειδικά τα ολικής άλεσης - παρέχουν μεγάλη ποικιλία αντιοξειδωτικών, βιταμινών, μετάλλων και φυτικών ινών! Τροφοδοτούν, δηλαδή, τον οργανισμό μας με ένα σύνολο από βιταμίνες του συμπλέγματος Β, βιταμίνη Ε, σίδηρο, ψευδάργυρο και μας ενισχύουν με πολύτιμα αντιοξειδωτικά. Επιπλέον οι φυτικές ίνες βοηθούν στην καλή λειτουργία του εντέρου.

Εκτός από τα παραπάνω, βέβαια, τα δημητριακά έχουν πολύ λίγες θερμίδες (περίπου 60θερμ. ανά 40γραμμάρια), ενώ ταυτόχρονα μας δίνουν ενέργεια που διαρκεί περισσότερη ώρα, γιατί περιέχουν "σύνθετους υδατάνθρακες", οι οποίοι απελευθερώνονται αργά στον οργανισμό, κι έτσι αισθανόμαστε χορτασμένοι για αρκετή ώρα!


Υγιεινη διατροφη και απολαυση μαζι;  Ναι, με μπαρες δημητριακων!


Οι μπάρες δημητριακών είναι μια σχετικά καινούρια "μόδα", η οποία δικαιολογημένα έχει "πιάσει" αφού συνδυάζει την υγιεινή διατροφή με την απόλαυση. Ως μόδα, βέβαια, έχει και το αντίστοιχο κόστος: από 15 ευρώ/κιλό ως και πάνω από 30 ευρώ/κιλό αν τις αγοράσετε από κάποιον φούρνο. Για να μην πληρώνετε, λοιπόν, τις μπάρες σας με την τιμή που έχει το χαβιάρι (!) μπορείτε να τις φτιάξετε μόνοι σας σε 15λεπτά, με κόστος μόνο 4-8 ευρώ/κιλό, ανάλογα με τα υλικά που θα βάλετε!

ΥΛΙΚΑ για μπάρες δημητριακών


  • Μούσλι ολικής άλεσης (προτιμώ αυτά που έχουν ανάμεικτα είδη, αποξηραμένα φρούτα και ξηρούς καρπούς)
  • 1 μήλο
  • 2 κουταλιές της σούπας μέλι
  • 60 γραμ. κουβερτούρα
  • 1 κουταλιά της σούπας μερέντα (προαιρετικό)
  • 1 χούφτα ξηροί καρποί (προαιρετικό)
  • Λίγο ξύσμα πορτοκαλιού (προαιρετικό)
  • ΔΕΝ χρειάζεται ζάχαρη

ΕΚΤΕΛΕΣΗ


1 - Ανάμειξη! (εδώ έχω βάλει δύο διαφορετικές μάρκες δημητριακών για ποικιλία!)

Σπιτικές Μπαρες Δημητριακων σε 15λεπτά! Υγιεινή Διατροφή LAMPATERRE ΛΑΜΠΑΤΕΡ ΜΠΛΟΓΚ


2 - Τρίψιμο του μήλου στον τρίφτη!
Σπιτικές Μπαρες Δημητριακων σε 15λεπτά! Υγιεινή Διατροφή LAMPATERRE ΛΑΜΠΑΤΕΡ ΜΠΛΟΓΚ


3 - Σπάσιμο των ξηρών καρπών (προαιρετικό)
Σπιτικές Μπαρες Δημητριακων σε 15λεπτά! Υγιεινή Διατροφή LAMPATERRE ΛΑΜΠΑΤΕΡ ΜΠΛΟΓΚ


4 - Ανάμειξη -> προσθήκη μελιού (&μερέντας προαιρετικά) -> ξανά ανάμειξη!
Σπιτικές Μπαρες Δημητριακων σε 15λεπτά! Υγιεινή Διατροφή LAMPATERRE ΛΑΜΠΑΤΕΡ ΜΠΛΟΓΚ


5 - Άπλωμα του μείγματος σε ταψάκι με λαδόκολλα κατά προτίμηση
Σπιτικές Μπαρες Δημητριακων σε 15λεπτά! Υγιεινή Διατροφή LAMPATERRE ΛΑΜΠΑΤΕΡ ΜΠΛΟΓΚ
  


6 - Για να γλιτώσετε το μπεν μαρί μπορείτε να κάνετε το εξής: Βάλτε την κουβερτούρα πάνω σε λαδόκολλα σε ένα ταψάκι και βάλτε τη στον φούρνο για 2 λεπτά (ίσα ίσα να αρχίσει να γίνεται μαλακή, όχι να γίνει τελείως ρευστή). Τώρα μπορείτε εύκολα να αναποδογυρίσετε τη λαδόκολλα με τη σοκολάτα πάνω στα δημητριακά και να την πιέσετε για να απλωθεί ομοιόμορφα!
Σπιτικές Μπαρες Δημητριακων σε 15λεπτά! Υγιεινή Διατροφή LAMPATERRE ΛΑΜΠΑΤΕΡ ΜΠΛΟΓΚ

7 - Ψήσιμο σε προθερμασμένο φούρνο (αερόθερμο κατά προτίμηση) στους 180 βαθμούς C, για 5 λεπτά. Ναι, μαζί με τη λαδόκολλα που έχουμε αναποδογυρίσει, για να λιώσει η σοκολάτα και να κατέβει προς τα κάτω. Αφού περάσουν τα 5 λεπτά βγάζουμε τη λαδόκολλα (βλέπετε έχει ξεκολλήσει η σοκολάτα!):
Σπιτικές Μπαρες Δημητριακων σε 15λεπτά! Υγιεινή Διατροφή LAMPATERRE ΛΑΜΠΑΤΕΡ ΜΠΛΟΓΚ

8 - και κόβουμε σε λωρίδες (για να ψηθεί καλύτερα) και ξαναβάζουμε το ταψί μας στον φούρνο για 30 λεπτά περίπου (αν θέλετε να γίνουν πιο μαλακές οι μπάρες αφήστε το 20 λεπτά, αν θέλετε να είναι πιο κρατσανιστές αφήστε το 40 λεπτά... θα το δείτε στην πράξη!)
Σπιτικές Μπαρες Δημητριακων σε 15λεπτά! Υγιεινή Διατροφή LAMPATERRE ΛΑΜΠΑΤΕΡ ΜΠΛΟΓΚ

9 - Βγάζουμε το ταψί μας από τον φούρνο και το αφήνουμε να κρυώσει, και μετά το βάζουμε στο ψυγείο. Το μείγμα θα το δείτε λίγο μαλακό ακόμη, αλλά μην ανησυχείτε θα σφίξει στο ψυγείο. (Καλό είναι να μην αφήσετε τις μπάρες να ψηθούν πάνω από 40λεπτά γιατί ίσως αρχίσουν να καψαλίζονται εξωτερικά). Όταν κρυώσουν αρκετά (στο ψυγείο) θα μοιάζουν κάπως έτσι, στιβαρές!
Σπιτικές Μπαρες Δημητριακων σε 15λεπτά! Υγιεινή Διατροφή LAMPATERRE ΛΑΜΠΑΤΕΡ ΜΠΛΟΓΚ


Καλή επιτυχία!

Γιαννόπουλος Μιχάλης
Δημοσίευση σχολίου